Monday, November 7, 2011

Raya Haji

Salam and selamat sejahtera.

    Dah lama tinggal and agak bz tuk update blog nie. Tahun nie macam biasa balik raya haji kat kampung dekat kelantan. Balik kampung naik bas jer coz still x mampu nak pakai kereta. So nak dijadikan cerita pada 5/11/2011 pukul 9.25 malam(sepatutnya) bertolak dari Putrajaya. Lama giler tunggu bas sampai kul 12 lebih. Bengang gak, tapi fikirkan esok raya tunggu jelah sambil layan mp3.

  Dalam kul 7.30 smpai gak dekat stesen bas kat machang then tunggu akak aku datang ambik. Sambil tunggu dia sampai aku online jap. Ada gak brader prebet sapu tanya nak balik mana, aku cakap akak aku datang ambik jap lagi. Malas la nak naik kereta prebet sapu nie, korg tau la kan braper tinggi nyer harga yang diorg letak.

  Raya tahun nie macam biasa gak macam raya sebelum nie. Akak aku yg kat Johor pun x balik. Pagi tadi tgk ada msg, terdetik dalam minda, nombor saper plak message aku nie. Tepon aku padam then lambat sikit nak detect no saper yg antar message. Aku pun check la, rupanya akak aku. Terus call dia, aku bagi mak aku cakap...hehehehehe....

  Penat masih lagi terasa nie, bila fikir2 raya nie banyak habis dalam bas jer. Tapi x per, balik umah punya pasal aku sanggup. segala tekanan kerja terasa kurang bila balik umah nie...

 oklah samapai sini dulu..ada masa aku update lagi citer pasal raya nie...bye..

No comments: