Friday, April 16, 2010

Last Class For Degree Mathematic Management

Hari nie 16/4/2010...Begitu banyak dugaan yang aku lalui...Hari amat bermakna bagiku. Hari ini hari terakhir aku ke kelas, sem depan dah praktikal. Maknanya aku dah xde class dah lepas nie...aku harap aku lulus semua subjek sem nie... Happy sangat bila dah masuk hari terakhir untuk kekelas bagi ijazah. Sedih plak rasa bila Dr. mahmood cerita tentang kisah hidup dia...Aku rasa aku lagi teruk daripada dia..Aku nie degil sangat dulu...Sekarang ini aku semakin matang dalam membuat keputusan...Umur dah semakn meningkat, tapi hidupku masih belum lagi stabil. Banyak lagi nak kena fikir. Angan2 nak sambung belajar sampai dapat PHD. Kalau ada rezeki tak kemana kata orang...doa2kanlah...Exam dah makin dekat, kerja masih banyak lagi x settle. Sem depan praktikal, tapi x tau lagi macam mane...Happy pun ada, takut pun ada. Nanti kena attend untuk senior punyapresentation. Moga bleh bagi idea untuk buat praktikal nanti....

2 comments:

Anonymous said...

salam.. wes mung ambik math~~ sama la kita~~

Anonymous said...

fatanah td @ tonah