Tuesday, July 26, 2011

Aku rindu kamu semua...

Dah hampir 2 bulan program dkt ASSET tamat... Rindu plak bila mengenangkan kwan satu group iaitu MOTIVATORS.Korang rindu aku x? Hahahaha...Kenangan terindah yg xdpt dilupakan...Moga persahabatan yang terjalin antara kita semua kekal hingga ke akhir hayat. Korang sma mmg best.Orang kata x kenal maka x cinta...mmg betul...mana x nya, sma org kata aku garang...aku baik kot..betul x  Ida...aku baik kan...hehehehe...

Tapi kadang2 kita tersalah mengerti tentang org lain...biasalah manusia...x lari daripada dosa...yang penting kita menyedari apa yang telah kita lakukan ye kawan2..Aku nak mintak maap la dkt korang semua kalu aku ada tersalah cakap,terkasar bahasa ya...Aku harap pasnie bleh la hang out sama2...pose pun dah dekat.  Take care...

Motivators group:
Siti
Suzie
Faz
Ami
Elly
Ida
Wanie
Ramlah
Diana
Hanis Fazilah
Inaz
Ira
Ara
Zu
Habibi
Ila
Mira
Syira
Razma
Leeha
Nad
Vim
Bavani
Lin
Azura
Zeera
Husni
Fadzli
Yassir (ex-Leader)
Hanz
Aziim
Hamdi
Asyraf (Leader)
Ronie
Faiz

Motivators Team


No comments: