Wednesday, July 20, 2011

PTD punyer exam..

Huhuhu...macam2 kan skrg nie..nak keja susah. Lagi2 yng xde experience mcm aku nie. Lagi la org x mau ambik kan. Pasal exam ptd nie smbgan dari entry  nie.
Nantikan x tau citer plak..


Pada 16/7/2011 ari 2 aku p la exam yang mengandungi 5 bahagian. Aku exam dekat Dewan Gemilang 3, Hotel New Pacific. Kota Baharu. sejam gak la dalam keta. Hari 2 Abang Long Dil antar...bukan2 abang  long aku yang antar.

Pukul 7 pagi dah gerak p KB. Penat still ada sebab baru semalam aku sampai umah. Windu woo dekat mek ngan abah aku. Ok aku senagkan citer lah. Bila sampai aku tegk ramai dah sampai. Tiba2...

Suspen la plak kan.  Bukan aper aku jumpa kawan2 lama masa u dulu. Dah dkt 3 tahun x jumpa lah katakan. Cakap2 cikit jer. Coz nak smbg study sebab byk agi xstudy nie. Kononnya la kan.

Oklah setakat nie dulu.. Tunggu next punya sambungan ya..

No comments: