Friday, July 22, 2011

Panggilan ke interview 2

Bagi saper2 xtau pasal kisah asal usul citer bleh check dkt  SINI. So aku nak start citer mcm mane aku p tempat DELL 2.. Aku pergi naik KLIA Transit atau erl org panggil. Tambang daripada KL Central nak p sana dalam RM 9.50... Nie firrst time aku naik benda nie. syok gak..lebih kurang LRT gak benda nie..tapi lebih pantas la...

ERL ke KLIA
so dah sampai purtajaya central naik plak teksi tuk ker DELL dkt cyberjaya.. first time naik teksi pakai kupon woo...tambang ke sana RM10.50. Bas pun ada..tapi lambat..coz nak urgent gunalah teksi...Aku p 3 org dgn member.


So sbelum masuk kena register dulu then dia mintak iC untuk keselamatan la katakan... Yg kelakar aku n member kena pakai sticker dekat baju.  So aku ikutkan jer.. 


Aku sampai dalam kul 12.20 lebih kurang. Masuk bilik interview then tunggu kejap coz interview start kul 1 ptg,, Tunggu punya tunggu datanglah seorg lelaki berbangsa Cina yang di beri nama Jimmy. so dia citer lah lebih kurang pasal diri dia and kerja yang dah dia buat before. so borak2 kenalkan nama n course apa ambik..Bla2....Bla2...Habis la interview...Bukan interview sgt pun just kenal2 jelah.


Dan keputusannya aku dapatlah jawatan sebagai technical support DELL dkt cyberjaya as trainee. Happy gak la selepas banyak dugaan yang berlaku nie..dugaan Allah 2...kita kena tabah dan sentiasa berdoa padanya.


So start 1 Ogos 2011 aku akan strat keja dekat DELL plak setelah meninggalkan tempat kerja lama yang penuh dengan keindahan 2..Aku harap tempat keja baru ini ok n aku bleh belajar sebanyak yang mungkin..Insyaallah..Korang sma doakan lah dkt aku ya...Aminn...


Tempat keja baru  dkt DELL cyberjaya

No comments: