Thursday, July 28, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG ..CEPAT !

Ha..abg Ben dah buat satu lagi contest..sapa2 minat bleh lah join...aku sonok bila ada contest macam nie..terisi gak lah masa aku nie...hahahaha... kalu korang nak join bleh ikut kat SINI ya..hadiah menarik menanti anda yang menang...korang bleh la refer kat situ ya nanti...cepat2 200 blog jer...

10 comments:

BERT said...

wah ader contest ben ek.. alahai.. tak sempat nak join

Faiz Jerr said...

sempat lagi 2 Bert

Nizam Ijam said...

gudluck!!!

emmajean said...

Emma joiiin jugak !!! :P

http://emmaeema.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blog-cepat.html

Adzriel @ Liza AB said...

salam kenal dari kak liza utk faiz..

deqlis said...

dtg terjah dari blog BA

http://ellismelia.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blog-cepat.html

deqlis said...

dtg terjah dari blog BA

http://ellismelia.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blog-cepat.html

deqlis said...

dtg terjah dari blog BA

http://ellismelia.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blog-cepat.html

suriani azwan said...

datang cari jawapan soklan abg ben kot2 ada kat sini...

ame elms ! said...

geledah cari jawapan dan clue untuk soalan soalan seterusnya sini ! :D

http://pucukandubi.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blog-cepat.html

ohh btw , jemput singgah blog ame ya , sudah berwajah baru . :)