Monday, July 25, 2011

Sembang-sembang

 Hari ini dah masuk hari isnin...kejap jer masa berlalu ...macam mana hari cuti korang sma ..best x...cuti sabtu ngan ahad agak terisi gak dengan aktiviti tiduran....hahahaha....Pada hari sabtu lepas aku p umah member member aku Anuar dkt Ampang.. Cadang nak balik terus. Aku pergi sana pun sebab nak p usha motor..coz pasnie aku kena pakai motor...lagipun senang duk area bandar nie guna motor...

 Balik daripada usha motor...apa lagi kan. Tidur lah kejap sebab terlalu penat..kononya la...Qadha tidur sebab x cukup tidur....Bila masa plak tidur tu cukupkan... tidur punya tidur x sedar aku belum solat..then p solat...masa 2 dah dkt pukul 7 dah... lepas solat tgk la tv...mmg dah set nak tgk Malaysia lawan malam 2...Tgk2 kul 7 lebih dah start...so layan lah bola sampai first half..agak kecewa gak la tgk bola masa 2...bukan sebab kena belasah tapi xde usaha untuk menyelamatkan bola...gol keeper macam duk tidur jerr aku tgk...cory la..bukan niat aku nak kutuk ker apa...tapi aku nak semua player bangkit untuk meneruskan misi ke next level...Aku harap diorg sma main dengan sepenuh jiwa dan raga pada hari khamis nie...Malaysia Boleh...Aku yakin korg pasti boleh mng...

Aummm
 Tgk bola pun sampai first half jer...member aku anuar ajak pergi PICC sebab ada benda best dkt sana...so aku ikut jelah...dia ajak aku tdr dkt umah aku...sbab hari ahad aku cuti..then aku ikut jelah..Bukan ada benda nak buat pun...So p la putrajaya...member aku dah ajak member dia suruh tunjukkan jalan...nie first time aku ke PICC 2...

PICC Putrajaya
 Bila sampai PICC 2 kitaorg agak musykil gak untuk cari car park..setelah bertanya then kiorg masuk jer tempat parking then park keta n moto coz member kepada member aku p ngan moto....Maka bermulalah misi mencari tempat program yang diadakan 2 berlangsung...so cari2 jumpa gak..dah lupa plak apa nama dewan 2...so dah masuk dewan 2..pehhh aku kagum gak la tgk dewan 2..besar wooo....Berbaloi gak la dtg coz bleh tgk saleem nyanyi live...dalam 5 lagu kot dia nyanyi...

Dewan Plenari...Betul kot nama dia
Lama gak program 2...pukul 1 pagi baru habis...lepas habis..misi seterusnya adalah misi mencari bas...kihkih...jumpa gak ...kacang jer...huhuhu...penat gak mencari bas nie...panya tidak..banyak kot bas...nak tau bas 2 duk mana...belakang skali...setelah ambik beg mak member aku..kitaorg pun balik semula ke ampang umah member aku..dkt pukul 2 lebih kitaorg sampai....dah lama xjalan malam2 nie.  syok gak..

 Tq tu member baik aku Anuar yang sudi membawa aku berjalan ke putrajaya n temankan aku p usha motor. Pasnie jgn lupa plak pasal plan kita ya...

Harap2 pasnie bleh g jalan2 lagi..terisi gak masa cuti aku...

No comments: