Friday, July 29, 2011

Last day here...

Salam...chat ke semua...Today my last day dekat office nie...pasnie dah xkeja kat sini lagi dah...Walaupun baru 2 bulan kat sini, byk gak benda aku belajar. Walaupun benda berlainan bidang dengan apa yg aku belajar, aku tetap berusaha untuk menyelesaikan setiap kerja yang diberikan pada aku...Maklumlahkan, aku nie fresh graduates mana ada pengalaman bekerja nie sangat..setakat internship program 2 memang x bleh cari makan lah jawabnya...

Dah ramai gak member2 yang dah dapat kerja melalui program yang aku ikuti nie..n dah ramai gak yang dapat diluar daripada program nie...Tahniah untuk korang semua...Harap2 aku la next untukn dapat keja pasnie...doakanlah yer semua moga aku dapat keja pasnie...banyak rahsia yang perlu aku simpan, tapi xbleh luahkan kat sini..harap2 pasnie semuanya ok jer...

Saper yang masih mencari kerja tu teruskan yer..klau ada kerja kosong bleh la inform aku...aku ambik cos matematik dulu...xbyk bidang sangat yang aku boleh follow...but its ok...xsalahkan belajar daripada bawah..yang penting jangan bongkak and sentiasa sabar dengan setiap kerja dan tanggungjawab yang diberikan...Insyaallah kita kan berjaya....

No comments: